donderdag 3 april 2014

ShotsofThatLife: #3 Maart

 Het is weer tijd voor de Shots of That Life! Deze keer van maart. Vandaag laat ik jullie weer zien wat ik allemaal heb meegemaakt deze maand in foto's, gemaakt met mijn telefoon. Het was een hele leuke maand en ik heb echt veel foto's gemaakt van alles wat ik heb gedaan. Ik ben deze maand op skivakantie geweest en natuurlijk heb ik daar veel foto's gemaakt. Ik merk dat het foto's maken steeds meer in mijn routine komt en dat ik het steeds leuker vind om te doen. Kijk je mee?


Het was een nieuwe maand en dat betekende een nieuwe planning, de week begon en ik ging op skivakantie dus het was even hard doorwerken. Ik maak voor elke dag een planning en plan maximaal twee dagen vooruit, het geeft me rust en een veilig gevoel dat alles op papier staat.
's Avonds even lekker relaxen met de kat op schoot. Ik merkte dat ik echt moe was en toe aan vakantie, ik moest nog even een paar dagen bikkelen en dan kon ik even heerlijk genieten.
En toen was het tijd voor vertrek, notitieboekje, flesje water, Ipodje op en lekker relaxen. Ik was heel blij dat we even weg gingen en dan ook nog eens skiën, ik verheugde me er al op.
Mijn oma en vader zaten heel gezellig voorin, oma hielp papa met kaartlezen alleen af en toe wilde hij graag ook nog even zelf kijken zoals hier. 
Toen we 's middags aankwamen voelde het echt als thuiskomen, ik kom hier al jaren en het was fijn om thuis te zijn.We gingen trouwens naar Oostenrijk in Tirol.
Ik maakte deze selfie in de sneeuw terwijl mijn ouders meekeken, dan krijg je dus zo'n foto. 
Ook nog een foto van mijzelf op het balkon met het prachtige uitzicht, hier word ik echt heel erg blij van.  
Terwijl ik heerlijk aan het ontspannen was en een tijdschriftje las, zag ik dit recept wat me echt heel lekker en gezond leek. Ik ga het snel eens proberen. Wel handig, als ik dit artikel niet had gemaakt was ik waarschijnlijk alweer vergeten dat ik hier een foto van had gemaakt. Ik geloof dat dit recept in de Fashionista stond. 
 
Toen het een ochtendje heel hard sneeuwde bleef ik even thuis, in mijn eentje. Heerlijk in bed op de Tablet. 
Om een uur of twaalf ging toch maar naar de piste met de bus en ik moest een half uur wachten, jup that's right! Ik heb me wel vermaakt tijdens het wachten want het sneeuwde nog steeds en ik telde sneeuwvlokjes op mijn broek. Ik krijg vaak de vraag of het dan niet koud is op skivakantie, het is wel koud maar door die dikke jas, een muts, handschoenen, thermosondergoed en een skibroek valt dat allemaal reuze mee. 
Aangekomen op de piste haalde ik mijn ski's uit de stalling, deed mijn helm op en ging naar boven. Ik moest natuurlijk een foto maken van mijn stoere helm.
 
Het was verschrikkelijk weer maar toch ging ik maar skiën met mijn broertje, uiteindelijk viel het wel mee en heb ik nog best genoten.
 
Ik had vlak voor vakantie een notitieboekje gekocht bij de Hema en ben er echt heel blij mee. Ik schreef wat artikels uit en was helemaal ontspannen.Op vakantie kreeg ik even de tijd om na te denken over de site en om te kijken welke dingen ik nog wilde gaan doen.
 
Op de laatste avond ging ik met mijn nicht en broertje even naar de supermarkt om even te kijken of er nog leuke producten waren die ik nog niet kende. Lopend.
 
En dit was de aanwinst, thee, heel veel milka chocolade, milka mix en vitaminebonbons.
 
  Dit waren de milka smaakjes en ik kan je zeggen dat er echt geen een tegen viel, misschien vond ik de yoghurt iets minder.
 
Op de laatste dag ging ik met mijn broertje zo vaak mogelijk als we konden de berg af, dan is het altijd heerlijk rustig en kan je alles doen wat je wilt. Heerlijk!
 
Foto van mijn broertje en mij in een gammele lift. Het uitzicht is altijd zo mooi in die lift, we kijken altijd in stilte naar de prachtige omgeving.
 
Een prachtige foto van het uitzicht. Het weer was echt fantastisch en ik heb echt heel erg genoten van mijn vakantie.
 
En toen was het tijd voor de terugweg, waar ik bij ons overnachtingshotel deze foto maakte. Ik vond het heerlijk om weer naar huis te gaan maar baalde ook wel dat deze heerlijke week weer voorbij was.
 Op onze kussens lagen deze snoepjes met de naam van het hotel erop, mocht je een kijkje willen nemen.
 
Mijn oma nam het lekkerste snoepje mee wat er bestaat, perzikjes van haribo.
 
En toen waren we thuis en ging ik maar meteen mijn bieb boeken terug brengen zodat ik dat niet meer kon vergeten.
 
Mijn oom maakte op de barbecue spekjes en die maakte ik lekker op een gebakken eitje.  
 
Een vriendin van mij was jarig en ik deed natuurlijk mijn best om het cadeautje leuk in te pakken, ik vind het best goed gelukt.
En natuurlijk weer aan de slag op de pc beneden voor de site. 
Ik maakte een samenvatting van aardrijkskunde, ik moest weer hard aan de bak voor school.
 
Ik kwam boven en wilde mijn bureaustoel naar achteren schuiven, en daar lag Woezeltje.. 
Sinaasappelsap drinken tijdens het bloggen, lekker! 
Van een kindje van mijn stage kreeg ik dit leuke eendje, die ga ik dus bewaren hé! Ik loop trouwens stage bij een dansschool voor kinderen. 
 En op de fiets naar de sportschool. Hier was het nog licht toen we heen gingen!
  Uit school had ik nog trek en nam ik dus een tosti ham/kaas, mijn favoriet.
Ik werd door mijn kapper gevraagd of ik model wilde zitten voor een vlechtworkshop en natuurlijk wilde ik dat wel. Hier zie je een vlecht met vijf strengen, supergaaf! Ik heb er zelf ook nog wat dingen van geleerd.
Ik heb me echt kapot gelachen om mezelf, hier komt even een uitleg. Ik kijk dus altijd op www.girlscene.nl en zag dit artikel staan, ik keek naar de titel en dacht: flaporen wat zijn dat? Ik sprak het uit als flapooren in plaats van gewoon flap-oren. Ik lachte mezelf toen ik het later door had heel hard uit.
Ik nam na het sporten een heerlijk schaaltje fruit met sinaasappel en banaan. 
Ik nam een heerlijke latte machiato toen ik thuis kwam van school. Soms heb ik gewoon even een boost nodig als ik een lange dag heb gehad.
 
Ik kreeg mijn nieuwe laptop binnen omdat mijn gewone computer kapot was gegaan vlak voordat ik op skivakantie ging. Ik koos voor een laptop omdat het gewoon veel makkelijker is, ook met meenemen enzovoort. Ik ben er echt heel blij mee. Dit is de link naar welke laptop ik heb.
Zaterdag racete ik naar het dorp om even snel wat nieuwe lakjes te kopen van essence en catrice, hier zie je binnenkort nog een review van online komen. 
Mijn broertje moest 's avonds turnen dus we aten 's middags warm en ik bleef thuis, ik maakte een tosti en warmde wat soep op. 
 
Zondag gingen we naar een verjaardag en krulde ik mijn haar met mijn stijltang, het resultaat is best leuk geworden. 
Ook maakte ik een foto van mijn outfit. 
Zondagmiddag was het tijd om te gaan leren en mijn redding voor woordjes is www.beta.wrts.nl echt mijn redding.
Tijd om foto's te maken van de nieuwe lakjes, ik stelde het zo lang mogelijk uit omdat mijn nagels er echt heel erg uit zagen maar nu moest het echt gebeuren. 
Voordat ik ging sporten maakte ik dit kapsel, wat me ook wel leuk leek om normaal eens te dragen. Het is trouwens het ultieme sportkapsel omdat je geen haar in je gezicht krijgt en doordat het in een knotje zit zwiept je haar ook niet in je nek. Ik ga deze manier van mijn haar doe echt vaker gebruiken.

Dit was de Shots of That Life van april. Bedankt voor het lezen van dit artikel. Ik hoop dat je het leuk vond en op naar de volgende maand!

Je kunt altijd hieronder een reactie achterlaten of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten